האימונים בסטודיו

סוגי האימונים שלנו

סטודיו שניר שושנה מציע 14 סוגים שונים של אימונים לכל הרמות קושי, החל מרמת יסוד ועד לנינג'ה.
קיימות קבוצות אימון לגברים , נשים, ילדים ובני נוער.

אימון ברזלים

אימון ברזלים הוא אימון הדגל שלנו בסטודיו. האימנון הינו מבוקש ופופולארי מאד בקרב המתאמנים שלנו, נשים וגברים כאחד. אימון זה עובד על הרמת משקלים ברמה מקסימלית בהתאם למאמן.

אימון חיטוב

אימון חיטוב הוא אימון מסוג כזה שנועד לחטב ועיקר לחזק את כוח הגוף. אימון זה הינו עובד על חיזוק שרירים, הגדלת מסת שריר ותורם רבות לעיצוב הגוף.

אימון BOOTCAMP

אימון קלאסי לשריפת שומנים בעצימות מקסימלית. אימון שמטרתו לשפר את הכושר הגופני והיכולות הפונקצונליות, העבודה הינה רצופה לאורך זמן מתמשך, וקיימים זמני מנוחה קצרים.

אימון HIIT

אימון אינטרוולי בעצימות גבוהה המשלב הרבה עבודה אירובית. אימון שמעולה לתהליכי ההרזיה תוך עבודה על שיפור סיבולת לב ריאה.

אימון גברים

הינו אימון המיועד אך ורק לגברים. מכייון שאימון מסוג זה עובד עפ"י שיטת אימון המתאימה רק לגברים. עבודה רצופה עם משקולות ומשקלים לצורך ניפוח וחיטוב השריר

אימון טכניקה וגמישות

אימון שמגיע מעולם האקרובטיקה בו המתאמנים לומדים את טכניקת התרגילים במספר וריאציות שונות ברמה הגבוהה ביותר. אימון מסוג זה מביא את הגוף שלנו לקצה מ 100 - 0 בכל אימון. אימון זה משלב גמישות והארכת שרירים מה שעוזר לנו למנוע פציעות בצורה יעילה ובריאה יותר.

אימון טליבאן

הינו אימון ספיישל שמתקיים רק בימי שישי פעמיים בשבוע אימון מסוג זה מיועד רק למתאמנים חזקים שיודעים את העבודה ובעיקר את הטכניקה. אימון מאתגר מאוד עבור נשים וגברים כאחד.

אימון קבוצת נוער

אימון המשלב את מירב אימוני הסטודיו כגון: אירובי, חיטוב, מוטוריקה, שרירי ליבה ובעיקר משמעת והתמדה. באימוני הנוער אנחנו עובדים איתם על החיזוק שרירי הליבה והשלד תוך ליווי והדרכה על אורח חיים בריא ומאוזן.

אימון קבוצת ילדים

אימון הילדים שלנו מקנה לו ערכים רבים. אימון זה הינו עובד עם הילד על המשמעת העצמית, פיתוח היציבה וחיזוק שרירי השלד תוך דגש ניכר על הקואורדינציה והמוטוריקה של הילד. באימוני הילדים אנחנו עובדים עם כלל המיכשור מעולם האקרובטיקה שיעזורו לו להגיע ליציבה ומוטוריקה חזקים. קפציות, משטחי פס אקרובטיקה, טבעות, חבלים וחישוקים. עם זאת האימון משלב משימות העובדות על ההתפתחות החשיבתית של הילד.

אימון אקרובטיקה

אימון כושר בשיטת האקרובטיקה יתרום רבות לחיזוק ויציבת הגוף, חיזוק הגוף ובעיקר שרירי הליבה. אימון זה משלב פיתוח קואורדינציה, מוטוריקה וגמישות תוך הכרת הגוף ברמה הגבוהה ביותר. אימון זה דורש הקשבה מקסימלית לגוף.

אימון FITBOX

הינו אימון ייחודי שלנו המשלב אימון קייקבוקס קלאסי המשולב עם תרגילי חיטוב וכוח. אימון זה הינו דורש פעילות אירובית חזקה עם אנדרנלין גבוה משפרת את הקואורדינציה ומכוונת ליציבה נכונה.

אימון יסוד

אימון היסוד שלנו נועד למתאמנים מתחילים ולמתאמנים וותיקים שהגיעו אלינו ממקומות אחרים. אימון זה נועד ללמד באופן יסודי את כל תרגילי הבסיס( לאנצ׳, סקוואט, דד ליפט, פלאנק ועוד..) המלמד את סוגי התרגילים בצורה נכונה. אימון יסוד עובד ושם דגש ניכר על טכניקת התרגילים.

אימון פילאטיס

אימון גופני שנועד לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. מטרת האימון היא שהגוף יוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה.

אימון יוגה

אימון היוגה שלנו נועד לאחד את הגוף והנפש כאשר לומדים יוגה ניתן להרגיש בהבדל מהספורט, בגלל הדגש על הנשימה ומצב התודעה בזמן התנועה של הגוף. אין צורך בכישורים מיוחדים כדי ללמוד יוגה. כל מתאמן מגיע עם היכולות שלו והיוגה מגמישה את הגוף. אימון היוגה יתרום רבות לגופכם היא מחזקת את הגוף, משפיעה על שיפור פעולת מערכות הלב-ריאה.

אימון ריצה

אימון ריצה הינו אימון שתורם רבות לבריאות גופנו. ריצה היא פעילות אירובית " בעלת השפעה גבוהה" עם זאת, בריצה קיים צורך לייצב את מפרק האגן באופן משמעותי הרבה יותר לעומת פעילויות ספורט אחרות, וזה גורם להפעלת קבוצות שרירים חשובות במיוחד. באימון ריצה הדופק גבוה מבדרך כלל.

0
    0
    סטודיו שניר שושנה
    העגלה שלך ריקה!חזרה לחנות